norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu makina nasıl sizce arkadaşlar
http://www.pcdepo.com/asus-n56vz-s42...-urun8608.html

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:35 --



sizde varmı hocam bu makina
Bende yok hocam ama bir yakın arkadaşıma aldırdım bende almayı düşünüyorum.

Cihazın kasa kalitesi tartışılmaz 3630 yeni neiş işlemci 650m ekran kartı ve full hd çözünürlük sunuyor bana göre tek eksiği ssd.. Araştırmanız sonucu tavsiye ederim hocam