https://www.r10.net/google-optimizasy...ekliyorum.html bu konudaki dediklerini uzun zamandır yapan biriyim ancak ben şöyle yapıyorum ;

kelime1.com
kelime2.com
kelime3.com
.
.
.
kelime50.com gibi anahtar kelimenin zorluğuna göre yeterli domain alıyorum. Sonra o domainlerin hepsine blogspot aracılığı ile blog kuruyorum. Her birine 2-3 ay kadar yarı özgün yarı kopya içerik giriyorum. Bu 2-3 aylık süreçte ağırlık olarak sosyal ortamlardan link alıyorum. Sonra domainlerde ilk 50 ye girenleri tek tek yavaşca ana domaine 301 çekiyorum. Bir anda değil her ay bir domaini 301 ile yönlendiriyorum. Sonra değil kralı ağa oğlu gelse beni ilk sıradan indiremez =) Yalnız bir kaç püf noktası var bu olayın. Sorunun cevabına gelince 100 site'de aynı temayı kullandığım çok oldu hatta yüzü'de aynı webmaster tools hesabında ve yüzünede aynı google plus yazarını bağladığım çok oldu. Bütçe + Zaman + Özgünlük + Tecrübe gerek.