nasıl yani? o zaman senle biz de komşuyuz hacım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:33:48 -->-> Daha önceki mesaj 01:30:43 --
o olmasa gerek o yapmaz öyle şeyler.zaten az bi eksiği var onun

aslında biz kardeşiz. nerdensin hocam

bermuda üçgeni gibi bişi oldu. arka sokağımda arthur, ön sokağımda sen. suikast olabilir mi bu o.O