Abathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SistemDC verdiği fiyat gayet uygun bende kendileri ile çalışmaktayım rahatlıkla çalışabilirsiniz, tabikisi son söz sizin
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, değerlendiriyorum (: