R10 nereye gidiyor çok merak ediyor ve hayretler içinde izliyorum. Kimi insanları kandırıyor, kimi ödeme alacak diye sevinç çığlıkları atıyor, kimi yalan yanlış bilgiler veriyor. Kazanıyorsan baban dahi bilmeyecek, biliyorsan Allah rızası için paylaşacaksın, Bilgini kendine saklıyorsan susacak ve yoluna devam edeceksin. Bir şeyleri beceremiyorsan atıp tutamayacak öğrenmek için çabalayacaksın.
konunun özeti bence bu yazı.eğerki bu bölümde mesajlarımı okursanız hem ben bilgi veririm hemde sitede gerçekten vaktini ayırıp tüyolar veren baya var.bazıları googlede ara bulursun der geçer.onlarıda kendilerine bırakıyoruz.ben videoları deneme yanılma ile günlük 2 dolar ,1 dolar gibi bazen 10 dolar gidiyorum.önemli olan adsensenin banlanmaması