Bağış butonu koyarsa sevinirim. Her ay düzenli olmasa da ufak tefek ödeme yapalım. Müşteri arttıkça sistem gereksinimi artacak ama para aynı oranda artmayacak. sıkıntıya düştüğünde aktif edersin ya da göndeririz.

Gönderecektir eminim diğer üyelerde sistem bu şekilde düzenli giderse.