Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam naptın.
3 ay once senın sılınen konuyu ezberledım 3 aylık tecrubem 3 cu odemem hocam baska bısey yapmadım o zaman sıze karsı cıkanlar yok odeme alamazlar dneemeyın zaman kaybedersınız dıyenlere ınat ben denemeye devam etmıstım ıyıkıde etmısım Allah razı olsun mıllet ucretlı satarken sız bedava konu actınız