hocam isim vermiyelim lütfen

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:49:53 -->-> Daha önceki mesaj 16:47:46 --

yüksek gigabit'i uygun fiyata sağlıyan bir firma varmı acaba ?