Selamlar,
Bir arkadaşımın sorusu var. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
''3d çizim yapacağız. programı alacağımız firma dell workstationu öneriyor. birde özel bir pc firmasından toplama teklifi aldık. donanım açısından hangisi daha iyi sizce?
solid works vs kullanacağız hangi pc bizin uzun süre idare eder?
dellin kasası 3,500 tl bu arada.''