Biririnden değerli insanların, birbirinden değerli güzel yorumları için çok teşekkür ediyorum...
Bu dükkan babamın üstüne olsun diyecem, lakin emekli maaşından kesinti olacak, ben açayım diyecem açamam

eşim açarsa benden yine kesinti olacak. En iyi annemin ya da babamın üstüne açmak olacak.
sigorta derken anlamdım dükkan açtığımızda en az bir kişi sigortalı olması erekmiyor mu?
yıllık faturalandırdığım tutarı bilemem dükkan açık değil daha.
Aklımda bir çok soruya ceva alabildim, kesinleştirmek için bir muhasebeci ile de görüşeyim.
Herkese çok teşekkür ederim..