böyle bir sistem gerçekten çok zahmet verir. ödemeyi iş bitiminde kabul edecek bir arkadaş olacağını pek sanmıyorum en azından yarısını peşin alırlar. (ben böyle yaparım.) işi yaparım (msn adresimi p.m attım) lakin yukarda belirttiğim açıklama şeklinde kabul edebilirim. teşekkür eder,iyi günler dilerim.