NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
outlook ekspresten kullanıyorum problem yok ama anlıyamadım ?
outlook ile kullanımınızda sorun olmaz ama bu tarz sistemlerin yolladıkları spame düşer spami kontrol ettinizmi?