Hocam ben satin aldim tesekkür ederim. bir sorum olacak. adres yazan yere normal site adresimi yaziyoruz yoksa rss li feed adresi mi
Normal adresi yazıyorsunuz hocam, hangi konuyu imleyecekseniz onun adresini...
______________________________
10 numarasın kardeşim teşekkür ederim..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:06:23 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:55 --
yenile.net yolladığımız imlemeleri onaylamıyor sanırım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:37:23 -->-> Daha önceki mesaj 17:06:23 --
aşağıdaki imleme siteleri fos çıkmaya başlıyor sanırım
kral.im 4 gündür güncellenmiyor.
im.web.tr 22 gündür güncellenmiyor.
yegari.com 9 gündür güncellenmiyor.
imle.us 4 gündür güncellenmiyor.
4Le.net 4 gündür güncellenmiyor.
neyse ki diğer siteler de bize yetiyor
Bu 4 gündür güncellenmiyor falan anlamadım hocam ben baktım 2 saniye önce yeni adres eklenmiş?