Konuyu kendime samimi hissettiğim için 3000 alt kategori fazla dedim sonuna sadece gülücük koydum.Burda kimseyi küçümsediğim yada laf soktuğum yok siz doğru okudunuza eminmisiniz.

Sadece kodlamadan düzeltilebileceğini söyledim bide 3000 alt kategori normal bişey olmadığı için bu şekilde bir cümle kullandım.Küçümseyici bişey yok.

Açıkcası mesajımdan sonra bana msj atsaydınız scriptinizi düzeltirdim ama beklemediğim bir cevap atmışsınız.Bence yanlış anladınız..