Konu
PROticaret kullanıcıları
11-12-2012, 13:21:04
#4
NeuStar
xbaranx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Öyle aman aman bir eksiğini görmedim. Temek ihtiyaçları karşılıyor.
özelden yazdım ilginize teşekkürler.
serdardulger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar pos Entegre edebiliyor muyuz Peki bu sisteme ?
edilebiliyor. diye biliyorum ben.