xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Öyle aman aman bir eksiğini görmedim. Temek ihtiyaçları karşılıyor.
özelden yazdım ilginize teşekkürler.

serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar pos Entegre edebiliyor muyuz Peki bu sisteme ?
edilebiliyor. diye biliyorum ben.