Merhabalar şahsen kendim Motorola Xoom 32 Gb 3g kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim 4 x 4 lük Navigasyon dahil olmak üzere teamwiver vs. diğer özellikleri ile oldukça işime yarıyor dokunmatiğine ise söyleyecek sözüm yok muhteşem . Fiyatıda 700 - 900 tl civarı 2. el