TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkeme sonucu çıkmadan kimseye *********** diyemezsiniz. Eray Sarıcı isimli şahıs dava açarsa alabileceğiniz cezaları bi araştırın isterseniz..
TCK 134/1 maddesindeki yaptırımlar gerçekten çok ağır.Eray Sarıcı dava açarsa ve kendine olduğunu kanıtlar ise (düşünmeyinki tcsi yok fotosu yok diye) 2 yıldan 24 yıla kadar ceza var. (tam kaç yıldı yinede emin değilim)