2 senelik belki daha fazla
Valla hocam bende bir uyarı almadım. Benim hesap 5 seneden fazladır hiç yoksa..
Çok üzücü arkadaşlar zor bir durum çok üzüldüm çünkü gerçekten emek verilip siteler açılıyor adsenseninde rakibi olmayınca maalesef insana çok koyuyordur.