Biraz önce benim hesabımda kapatılmış. Yani seninle aynı durumdayım. Ben itiraz formunu doldurup gönderdim sende aynısını yapabilirsin. Hesabım 100$ ı yeni geçmişti yani ödeme alacaktım.

Sanırım Google iyice zenginleşti ve artık bizler içinde yeni reklam veren bulma zamanı geldi. Bu nasıl iş anlamadım? Aylardır birikiyordu para. Çok az kazanıyordum. Aylardır problem yoktuda yenimi oldu? Sapır saçma işler işte.