Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten güzelmiş. Eski bir akvarist olarak beğendim. Umarım bulursunız. Bu arada fotoğrafları nereden temin ettiniz ?
abimin telefonundan müşterisinde görmüş çekmiş bana göstermek için göstermez olaydı
hiçbiryerde yok