Arkadaşlar, yarım aklınızla benim dediklerimi başka tarafınızdan anlayıp, o atan tutan nerede diye tabirlerde bulunamazsınız. Siz benim yazdıklarımı anladınız mı? Bunlar registry... registryler domain kayıtlarının tutulduğu yerdir. bunun açıklamasını bin kere yaptık. Arkadaş kafa almayınca almıyor işte...Bu firmaların birinden pre-register yapın, ondan sonra sizinle konuşalım..Bu firmalar halka domain satmaz. Firmalar gelir registrar olarak sizin adınıza kayıt yapar.. Bu firmaların .webleri aldığını ben forumda bin kere yazdım.. İşinize geleni okuyorsunuz değil mi?

Ulan sanki milleti dolandırdım!!!!!!!