WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siğara içmiyorum o konuda sıkıntı yok
50 Tane 1 TL aldım Bankadan Poşetli
2 tane de 100'lük Telefon Kartı almıştım, hani çaldırırım onlar arar diye daha fazla almam gerekiyor anlaşılan.
Her telefon aranamayabiliyor, aranabilen telefonlarda da sıra olabilir. İhtimalleri değerlendir derim ben.. Torunumun torunu oluyorsun.. )

Not ****: Ayakkabılarını kilitlemek için mutlaka ama mutlaka asma kilit al yanına. Ufak ama kaliteli, mümkünse şifreli.. Herkes acemi ve belirli bir düzen yok botluklarda, kesinlikle kayboluyor (ç)alınıyor bir diğer acemi tarafından ve komutanlar "Botum yok!" mazereti kabul etmiyor asla. İlla ki yardımcı oluyorlar ama saçmasapan bi' sepeb yüzünden laf yemeye, canının sıkılmasına gerek yok.