Editörler para istiyor
Ben editörüm kimseden para istemedim neye dayanarajk bunu yazıyorsun 75000 editoru olan bir oluşumu bir iki kişi para alıyor diye karalamak ne kadar yanlış bir hareket bir doktorun hastasını taciz ettiğinde bütün doktorlarmı tacizci olur elinizi vicdanınıza koyun lütfen