WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1'inci P. Eğt. Tug. K.lığı
MANİSA
Çok dikkat et kendine. Ben de acemi birliğinde Manisa'da idim; hava buz gibi olacak muhtemelen. Sipil dağına kar düştüyse sabahın 5'inde kaldıracaklar ve o soğuk kulaklarını donduracak. Gitmeden mutlaka yeşil bere ve eldiven al kendine. Oralarda bulamayabilirsin, kalmayabilir vs vs..

Usta birliğin eğer Eğitim Çavuşu olmazsan Kıbrıs olacak muhtemelen, çok rahat edeceksin ama 20 küsür gün çile çekeceksin muhtemelen Manisa'da..

Allah yardımcın olsun hacım..

Not: 5. bölük'de Fahri Üsteğmen vardı, hala varsa ve sen 5. bölüğe düşersen Allah daha çok yardımcın olsun. )

Şafak 158..