Konu
Bu adsense iyice bozdu kendini
10-12-2012, 02:11:43
#8
tarantula901
kasımda daha cok kazanıyordum uayrıdan sonra duzenleme yaptım az olsun oz olsun hıc olmamasndan ıyıdır