Konu
Bu adsense iyice bozdu kendini
10-12-2012, 01:19:46
#4
Dofollow
teknomaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde 4.750 gösterim 231tık 6,19 $ iyimi sizce?
Konuyu acan arkadasın ki normal tbm 0.06$ fena sayılmaz. Tık başına 0.01$ alıp ağlayanları görüyoruz. O yüzden şükretmek lazım
Teknomaster; cok düşük.