php ye gerek yok aslında zaten php olursada bu sefer kodun calısması icin ayrıca bir apache+mysql yapıya ihtiyacın olacak daha basitce masaüstü programınızdan hatta ping işlemini rahatca sağlayabilirsiniz..
Doğrudur fakat programım gömülü linux içerisindeki php yazılımdan oluşuyordu. Adsl'in ilk çıktığı dönemlerde satıyordumda artık eskidi şimdi ev otomasyonları dahada gelişti, cepten kontrol ediliyor. Yani eskisi gibi hat kesildi, elektrik gitti dertleri yok. Sistem linux olunca php daha mantıklıydı, hemde basit bir arayüzü vardı ve heryerden ulaşılıyordu. Üstteki mesajım kodun nerelerde kullanılabileceğine dair bir örnekti ama açıklamamıştım. ADSL ilk çıktığında çalışmalardan dolayı hat kopuyor ve TT uzaktan restart edemiyordu modemleri. Ben telnet ile çözmüştüm fakat her modeme özel yazmak zorundaydım kodları, e haliyle her modemin mantığını çözecek zamanım yoktu. @ugur_ben arkadaşın kodları bu konu için daha mantıklı geldi bana. Zaten artık geliştirmiyorum programı ama yapacak arkadaşların kafasında belki bir ampül yakar bu açıklama.
İyi forumlar...