Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/adsense-ban/92640...olay-yolu.html

Şu yöntem daha sağlıklı bence. Gelen red cevabı nedir ?

Hocam bu yöntemi denedim 3 aşağı 5 yukarı olmadı malesef.

fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
youtube üzerinden almayı denedin mi hocam?o şekildede alan arkadaşlar varmış.
Hayır denemedim hocam şimdi bir arkadaşın yöntemi denicem olmassa youtube üstünden denerim teşekkür ederim sizede.