Konu
3 farklı tablodan tarihe göre veri çekme
09-12-2012, 23:17:49
#6
~Aykut
anladım teşekkürler, peki bu şekilde mi yapayım. yoksa yeni bir tablo açıp. her yeni kayıt işleminde, o tabloya ne eklendiğini mi kaydedeyim?
hangisi daha kullanışlı ve verimli olur?