ctis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk TAB'a basinca karakter hatalari gozukuyor. TAB + ENTER bu yuzden basmiyorum yanlis formatta otomatik gondermesin diye.
Karakter hataları için baya çalışmıştım ama demekki sizin site farklı kodlamada, sitenizi özel mesajla yollarsanız.Ona da bir bakalım, mükemmel olsun...

Bildirilen BUG düzeltilmiştir, rahatlıkla kullanabilirsiniz.

YENİ ÖZELLİK :
- Artık size verilen lisans kodlarını sürekli kopyalamaktan bıktıysanız, şifremi değiştir sekmesine geçerek kendinize ait bir kod belirleyebilir, onunla giriş yapabilirsiniz.