MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
interval antremanını öneririm bende bundan önce 30 dakika koşu+yürüyüş karışık yapıp 300 kalori yakıyordum ekstra bisiklette de 20 dakika da 300 kalori yakıyordum fakat yarından itibaren interval antremanına başlayacağım...
Dediğiniz olayı internette araştırdım hocam. Tam olarak anladıysam şöyle özet geçiyorum;

Koşu bandında 20 dakika ayarlayıp, koşmaya başlıyoruz. 5-6 dakika ısınma desek, kaldı 15 dakika. Bu 15 dakikanın 5 dakika yüksek tempo da yapıyoruz. Ve bu sırada 1 dakika daha yüksek tempo koşuyoruz. Yani kademeyi artırıyoruz. Doğru anlamışımdır umarım.

syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, bir göz gezdireyim o zaman.