200 tl indirdim şarj aletini fişe takarken benim priz patladı şarj aletide uçtu, yeni şarj kablosu aldım usb, farklı bir adaptör ile kullanıyorum, ve telefonun sağ tarafında küçük bir çizik ve alt hoparlöründede kir gibi duran küçük bir çizik (ne oldugunu çözemedim kendiliginden açılmış ama çok dikkatli bakmadan belli olmuyor) varmış alıcılara resim atabilirim.
not: telefon aldıgımdan beri evde duruyordu, sadece 1-2 kez oyun oynamıslıgım var onun aksinde hiç kullanmadım çizikleri falan görmememin sebebi budur.