hocam bu sene az biraz çalıştım öyle çok değil 81 puan aldım. hiç soru bankası vs. vs. ile kasmadım. türkçeyi zaten bol bol paragraf soruları çözerek düzelte bilirsin sorun varsa. matematikte çok kötüyseniz başlangıç kitapları var piyasada biraz araştırırsanız bulursunuz arkadaşlarımda vardı oldukça yararlı çünkü matematiğinin 10-15 sorusu çok basit geliyor. tarihte pegem in fasikülü var çok güzel yada ona benzer fasiküller var etrafta kendi hocalarınızın filan hazırladığı ( kpss kursları ) onlara çalışmanı öneririm. coğrafya bu sene çok değişik geldi kitaptanda çalışsan pek faydası olmazdı

hiç öyle maden dağ ova ezberlemeye kalkma artık sormuyolar. anayasayı zaten bol bol okuyarak tekrar ederek yapabilirsin kaynak önemli değil hepsi aynı çünkü. en önemlisi çıkmış sorulara çalışın kitapları var onların alın tarihte filan çıkmış sorulara bakarsanız etraftaki soruların ne kadar saçma olduğunu görür boşa zaman harcamadığınızın farkına varırsınız.
hocam tesekkur ederim basta
turkce tarih matta sikintim yok sadece genel kulturde zorlanacagimi dusunuyorum am hedefim en az 90 bu yuzden fazla soru kacirmaam lzim