yargic2006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben hataylıyım burda küçük marketlere büfelere dağıtımını yapıyorum illegal olarak tabi lütfen yanlış anlama ama benim fabrikasından alış fiyatım senin satış fiyatından daha yüksek benim kafam karıştı şimdi

lütfen yanlış anlama ve karalama olduğunu düşünme sadece ben suriye de fabrikasından aldığım için biliyorum
Aynen yanlış anlama ama Mersin'de bu çay sizin 8 TL'nin üstünde satılıyor. Düşünün yanii Suriye ye en yakın yer Mersin. Türkiye'nin ve Ortadoğunun en büyük 3. limanı var burda. Limandan ve serbest bölgeden bu çay deli gibi akıyor şehire Burda bile o fiyattan yukarıda satılıyorsa sizin sattığınızda bir sorun var demektir.

Biraz detay verirseniz soru işaretlerini giderirsiniz.