Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiç birşey zor gelmiyorda arkadaşlar,
2 sene önce yapıp bitirdiğim tüm işleri tekrardan yapmak zorunda kaldım. Toplamda 10 siteyi baştan yapacağım.
Sonra yeni bir hosting firması, değişen ip adresleri, SSL'ler Mail ayarları.
Hayır biri çıkıp deseki bu işlem 1 ay sürer bizde ona göre konuşuruz müşterilerimizle bi şekilde gönüllerini alırız.
Yok mecbur taşıyoruz işte tek tek...
Düğünüm sebebiyle Nişanlıma süpriz yapmak için yırtındım gece gündüz site yaptım düğüne yetiştirdim derken... ELDE var 0
4 sene emek verdim kendi bloğuma PR3 yaptım. oda uçtu.
Mübarek Cuma gecesi sadece HİÇ KİMSEYE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM diyorum.
Sağlık olsun..
Saygılar hepinize...