Bizimde elimizden birşey gelmiyor arkadaşlar.İlgili firmanın forumda yetkilisi yok.Ama ticaret yapmayı denerlerse o zaman müdahele edebiliriz.

Mustafa Kalır (alanaditescil) sende senelerdir bu forumdasın,satış yaptın.Ama devrederken çok yanlış yaptın.Bu forumda en amatörler bile devrederken bu denli problem çıkmadı.Sana yakışmadı.