Birde şunu yazmadan geçemeyeceğim . Türk insanın da gördüğüm bir özellik ;
çok dindar olanlar genellikle dini yanlış yorumlayıp , dini köreltiyor ve başkasınında din anlayışını bozuyor. Ve dini doğru bilenleride yanlış yöne yöneltip onu doğru olduğunu kavrayıp başkasıyla cahiliyet içerisinde bir sohbete giriyor .
tam hatırlamıyorum ama bir ünlü adamın sözü vardır aklımdan çıkmaz burdanda paylaşmak istiyorum .
''EĞER İSLAMI KURAN I KERİME BAKARAK ÖGRENMESEYDİM,MÜSLÜMANLARA BAKARAK MÜSLÜMAN OLMAZDIM''
Ve konuda tekrar belirttiğim gibi resmen adamı peygamber yapacak kişilerin yorumlarını gördüm , o adam da sizin benim gibi bir insan . adamı şahsım olarak beğenmiyorum bile diyorum bu benim yorumum kimse bir şey diyemez ama adamıda beğeniyorum diyenlere bir şey diyemem fakat şöyle bir konu varki adamı peygamber yapacak kadar abartılamaz bu konu . bu kadar yüceltmeye gerek yok ona bakarsanız nihat hatipoğlu bana biraz daha yakın geliyor . konuyu gerçekten aşırı saptırıyorsunuz . bu konu altında dini öyle bir aşk la öven kişiler aşırı derece yanlış yorumluyorki dünyaya yeni bir peygamber getirdiler (haşa).