bu adamı dinlediğinizde biraz da o beyninizi dini kötülemekten alı koyup da objektif olarak doğru olup olmadığını düşünürseniz emin olun o adamın söylediklerinin ne kadar doğru ve akla yatkın şeyler olduğunu anlarsınız.
nefret ettiğim insan türünden bu konuda bolca var.
nefret ettiğim insandan kastım da bir şeyi doğru görüp diğer tüm görüşlere karşı kapatır kendini. Kendi düşüncesinin doğru olduğunu inandırmaya çalışır karşısındaki insanları ve o görüşü kötüler sürekli.
Yani biraz objektif olarak bakın olaylara yada neyse boşverin kimse bu dediklerime kulak asmayacaktır zaten