Kanıtlarınızı ticket sistemindan görüntü alıp resim olarak sunmanız gerekiyor.
2007'de kayıt olmuşsunuz 3 sene foruma girmemişsiniz! Koskoca 5 senede 75 mesaj yazmış, 1 itrader almışsınız. Browser'ınız kapanmıyor olabilir ama R10'un pek açık olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca sizin gibi her şeyi araştıran bir arkadaşın olmasına sevindim. Eminim ki;
1 ay sonra tüm sitelerini kaybetmiş, maddi manevi zarara uğramış olan benim;
Son açtığım ticket'ı bile
SAYGILARIMLA diye bitirdiğimde gözünüzden kaçmamıştr.
Lütfen gereksiz polimiğe girmeyelim.
Saygılar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:43 -->-> Daha önceki mesaj 21:05:34 --
Özel bir araştırmaya gerek yok bir kaç tıklamayla bahsettiğiniz şeyler görünebiliyor. Sonuç olarak bir şikayet konusu açmışsınız ve bir iddaada bulunmuşsunuz. Bu emin olun herkesin dikkatini çekmiştir.
Kanıt olayıda konunuzun haklı görünüp silinmemesi için aksi halde kanıt koymayınca siliniyor. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim. Umarım kimsenin başına gelmez. İnanın tek amacımda bu. Yoksa burada ayırdığım zamanı bile hak etmiyorlar.