Kanıtlarınızı ticket sistemindan görüntü alıp resim olarak sunmanız gerekiyor.
2007'de kayıt olmuşsunuz 3 sene foruma girmemişsiniz, koskoca 5 senede 75 mesaj 1 itrader almışsınız. Browser'ınız kapanmıyor olabilir ama R10'un pek açık olduğunu düşünmüyorum.
BENCE; buraya böyle bir başlık açan birinin kaçkere login olmuş ne yapmış ne etmiş diye araştırmak yerine ne yaşamışta bu başlığı açmış onu empati yapmaya çalışın. Nacizane fikrimdir.
Ben bu yazıyı siz yazmış olsanız ilk bunu düşünürdüm çünkü. Ama yinede benim gibi olmayan sizin aklınıza takılanlara cevap vermek isterim.
1 itrader 'da yapan arkadaş istedi diye yaptım. Yoksa bu buradan tek işlem yaptım demek değil.
Hiç bir sifrem browser'da kayıtlı olmadığından sadece bir şeyler yazacağım zaman yada bir teklif isteyeceğim zaman login oluyorum.
Kaldıki bunları araştırıyor olmanızı garipsedim. Ama kanıt olayınıda sizi kırmayıp açtığım ticketlardan bir kaçını paylaşayım.
Zaten MUSTAFA BEY; ( alanadi.com.tr bizim bidiğimiz sahibi ) eminim söylediklerimi doğrulayacaktır.