Kanıtlarınızı ticket sistemindan görüntü alıp resim olarak sunmanız gerekiyor.
2007'de kayıt olmuşsunuz 3 sene foruma girmemişsiniz! Koskoca 5 senede 75 mesaj yazmış, 1 itrader almışsınız. Browser'ınız kapanmıyor olabilir ama R10'un pek açık olduğunu düşünmüyorum.