Konu
Bence hamburger sağlıklı çünkü..
07-12-2012, 17:38:33
#6
SaruCan
Gerçekten et varmıymış arkadaşlar ? Araştıran arkadaşlar bilgi verirse bende gitmeyi düşünüyorum..
affet be apaçi.