Zyxel 2008 yılın ürünü seçilen modeli var beyaz renkte. Onunda yanında minik aparat veriyorlar. Aşırı uzaktan bile net çekiyordu. Flash disk gibi birşeydi ama kaybettim. Kesinlikle tavsiye ederim.