fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tllik reklam yapıp 30 tl civarı kazanıyoruz. İmzamdaki site gibi mesela. Her sitede adsense kullanmayalım mı acaba ?
Bence siz reklama para ayırmayın. 100 TL'lik reklam yapıp adsenseden 30 lira kazanacağınıza 100 lira cebinizde kalsın daha iyi.

Şöyle düşünün tıklama başına 0,10 tl veriyorsunuz. Reklamınız öyle bir içerik olmalı ki her giren adam mutlaka ya tıklasın yada bir sonraki giren kişinin tıklayacağı reklam 0,10 tl den daha fazla tbm versin size. Umarım anlatabilmişimdir. Burada mantıken doğru olan budur.