OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- https://www.r10.net/niche/842326-nis-...ise-yarar.html
2- Niche kelimeyi bulduktan sonra ingilizce makale yazan arkadaşlara makale yazdırabilirsin
3- sorun olmaz normal hesabını kullanabilirsin
Cevabınız için teşekkürler, peki bot yazdırıp sürüyle makale çekmeye gerek var mı, yoksa kendi emeğimizle yazdığımız güzel makaleler daha mı iyi iş yapar? İngilizce olacağı için yazmakta zorlanırım diye düşünüyorum.