proticaret önermem açıkcası proticaret.net ve org var net öncesindedede vardı koca koca firmaların proticaret kullandıgını soylemmiş bir arkadaş emin olun ücretsiz sürümün kullanmıyorlar
proticaret açık kaynak kodu olayına pek açık değil açıkcası. aspnet x vs windows yazılımlarını tercih etmenizi önermem açıkcası.

proticaretin copyright i kaldırması ıcın bıle 100 usd talep ediliyor. sanırım firma miami merkezli
sistem ücretsiz en basit modüller acayip pahalı.

Tacirnet önerebilirim . Bırcok fırmanın kaliteli referansları olabiliyor gold atasay kuyumculuk vs vs zaten firmalar yaptırdıkları firmalara yüksek bedeller ödedikleri için hertürlü ilgi alaka mevcut tüm referanslarına bakın özellikle kucuk olcektekilere bakın.
netticaret ideasoft un ufak firmalarında css sorunları tasarım problemleri çok fazla mevcut .
tacirneti bi araştırın derim arayüz yaptırın.