arkadaşlar xml dosyasını yeniden gönderdim her yolu denedim olmuyor bir haftadır bekliyorum bir kıpırdanma yok
bu konuda tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini bizlere aktarabilirmi lütfen