Divxgezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kurdum cf Kurmuşsunuz güzel ama eksiklikleri olan bir script . Başarılar
biraz geliştirdim admin paneli görsellik olarak fazla birşey yapmaya gerek duymadım güzel script yeni sürümünde bir çok eksik giderilmiş fakat güncelleme yapamadım siz yaptınızmı ?? sürekli hata veriyor

EminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim
teşekkürler hocam kullanmanız dileği ile