madem soba alacaksın bence git güzineli bir soba al kışın kestane yaparsın benim çatı katım vardı orada yapıodum süper oluodu 200 falan vermıstım ama sanırım sobaya.

soba alınca bence biraz zevkini yaşa normal alma :d