Gruba alımlar geçici olarak durdurulmuştur. Arkadaşlardan isteyenler oluyor ama yapacak bir şey yok.
Gruptaki üyelerin isteklerine göre alım belki yapabiliriz.
Benimde acizane fikrim gruba yeni arkadaslarin alinmasi. Biz sitenin degeri düssün istiyoruz, o halde ne kadar cok gezinti ve ip o kadar cok degerin dusmesi.